piątek, 2 września 2022

Welcome to Minnesota!

Wczoraj minął tydzień od mojego przylotu do Stanów. Leciałam z Warszawy do Paryża, a z Paryża do Minneapolis, gdzie odebrali mnie host rodzice. Minnesota zaskoczyła mnie piękną pogodą, nadal temperatury dochodzą do 30 stopni, więc jeszcze nie czuję, że od wtorku zaczyna się szkoła.

Mała fotorelacja z ostatnich dni. Z racji tego, że mieszkam blisko jeziora, to dużo czasu spędzamy nad wodą. 










Mega mi się tu na razie podoba. Klimat małego miasta jest super. Bliskość innych miast i miasteczek też jest bardzo fajna, bo są tak blisko siebie, że nawet nie wiem, gdzie jedno się zaczyna, a drugie kończy. Wygląda to tak, jakby to było małe, ale zarazem wielkie miasteczko. Wszędzie jest zielono i jest bardzo dużo wody. Moja rodzina lubi wodę, więc pływamy często. Mają nawet swoją łódkę i należą do jakiegoś klubu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz