niedziela, 4 września 2022

Szkoła i plan lekcji

Pierwszą wizytę w szkole mam już za sobą. Wszyscy tam byli mega mili i pomocni. Zwiedziłam też szkołę i tereny wokoło. Na pewno nie byłam wszędzie, bo cała szkoła to kilka budynków połączonych ze sobą i kilka boisk do różnych sportów. 

Lekcje codziennie zaczynam o 8:20 i kończę o 3:10. Każdego dnia są 4 bloki, a lekcje zmieniają się co drugi dzień, czyli w sumie mam 8 różnych przedmiotów. 

Dzień 1
1. Composition for College (Angielski)
2. US History
3. Interior Design 1
4. Human Anatomy

Dzień 2
1. Precalculus
2. US Government and Politics
3. Sociology
4. Forensic Science

Jestem w 12 klasie i mogę ukończyć tutaj szkołę, więc musiałam wziąć takie klasy, jak: angielski, matematyka, historia, przedmioty z art, science i social studies. Bardzo się z tego cieszę, że nie będę musiała wracać do polskiej szkoły. 







2 komentarze: